Az oldal logója

Az oldal logója

2013. december 12., csütörtök

Rossz hírek

Sziasztok!

Miért nem lesz egy darabig semmilyen projektem? Legegyszerűbb válaszom lehetne, hogy arra sincs időm, hogy begépeljem a másik 5 oldalas ficemet. Mert tényleg nincs időm rá. Jó, de akkor miért nem fordítok helyette? A fordítás készül, csak nincs mivel a képre írni.
(MERT AZ MS PAINT HÜLYE!!!) Photoshopom meg csak elméletben van.
Már hallom is: Akkor miért nem vágom a régebben felvett videókat? Egy szót mondok: Microsoft program. (Hopsz, ez kettő!)  Hmmmm... A gépem mostanában nem nagyon szeret, pedig ki is takarítottam a merevlemezt.... -.-"



Nos igen... alig hogy belekezdtem, a technológia máris az utamba áll:

1. No Photoshop. 
Hát, eddig volt, de fogalmam sincs mi történt vele. Portolható ("telepítésmentes") verziót használtam, és az a legjobb az egészben, hogy egyik nap megvolt minden mappája, másnapra meg az egyik eltűnt valahová. Tudom hogy hülyén hangzik, de nem törölhettem le még véletlenül sem, hiszen a gyökérkönyvtárakban csak nézelődni szoktam. Annyit vettem észre, hogy nem hajlandó létező fájlt megnyitni a programban, inkább bezárja az ablakot is, amiben megnyitva volt (mármint a program, ha elvesztetted volna a fonalat). 50 perc szórakozás után meguntam, letöröltem az egészet, hogy majd letöltöm ugyanazt a fájlt újra. 
Gondoltam én. -.-"
Felmegyek 4shared-re, belépek, keresem: a letöltési link MEGSZŰNT...... JÓ, nem baj. Letöltöttem a másik találatot ,s mikor bontottam a .zip fájlt, csak hogy ellenőrizzem az alkalmazás működőképességét WinZipből egyből futtatni akartam.     Hibaüzenet: Ez a verzió nem kompatibilis az operációs rendszerrel. Próbálja futtatni 86 BITES WINDOWS alatt (Csak egy kicsit másabb, mint az én 32 bites Win 7-em, Áááá, ugyan >.< ) 
 Nem is tudtam hogy van olyan!
Konklúzió: A Photohopomnak lőttek, mert a haverjaim közül ketten használják ugyan, de egyikük Win 8-ról a másik Macintosh laptopról.


Megoldások: Letöltöttem Gimp 2.6-ot (2.8-hoz nem jutottam hozzá), de én személy szerint nem érzem úgy, hogy sokat kell tudni ahhoz, hogy Gimp-nél több kelljen. Majdnem merem azt mondani, hogy a Paint Tool SAI is többet tud (nah, jó, effekteket leszámítva, azokat viszont PS alatt sem használtam sokszor.... Overlay és Soft Light rétegmódokat viszont annál többször...). Az MS Paint meg ELTÜNTETI A SZÖVEGET, ha Comic Sans Ms-el próbálok írni a képre.....

2.MS MovieMaker nem ment
Sebaj, megoldom, adok neki időt, ha továbbra sem jó, szerzek valami mást.
Otthoni használatra ingyenes!! YAY!!! 
:D

3. Meghülyült az egerem
Kit érdekel, ha minden jól megy, úgyis lesz helyette valami más. ;)

 4.Időhiány
 Ez éget a legjobban, és mégis ez az utolsó, mert ez idegesít legkevésbé. Egyrészt, mert meg tudom oldani, másrészt pedig azért, mert ezt a közelgő szünet helyettem is orvosolni fogja.
Már csak 2 hét!!!

Kívánjatok szerencsét és jó rajzolgatást, hamar újból jelentkezem!  ^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése