Az oldal logója

Az oldal logója

2014. január 2., csütörtök

Visszatértem

Sziasztok!

Igen, ez a szüneteltetés nem tartott túl sokáig. A tanszünetben utolértem magamat, és hamar visszajövök, ahogy azt megígértem.

És ráadásul kaptam egy grafikus táblát karácsonyra, típusa szerint egy Wacom Intuos MANGA-t, amely mellé egy képregényszerkesztő program is jár, a Manga Studio Debut 4 (az az érdekes az egészben, hogy nyáron ezzel a programmal szemeztem, hogy bárcsak találnék belőle portolt verziót- persze nem találtam). Ennek a programnak köszönhetően a fordítást is tudom folytatni, amelynek első fejezetével (ha minden jól megy) még Januárban végzek.

És van egy jó hírem: az ezévi első digitális rajzom speedpaintjét is elhoztam nektek a YouTube-on.
Az egészben az a vicces, hogy csak képletesen ugyan, de ez a rajz a "majd jövőre elkészül" tipikus esete volt, ugyanis a vázlata még az Óévben készült, és az Újévben fejeztem be.

A videóimat is megvágtam, újra működik a Movie Makerem is.
Viszont kicsin múlott, hogy egy videómmal (aminek a tartalmát most nem részletezem) elkövessem azt a fatális hibát, hogy az ELSŐ FELÉT (megjegyzendő, hogy a humorosabbat) véletlenül végleg kidobjam a kukába. (Kár lett volna érte.) 
Hamarosan a "megtalált" első részt is renderelem, legközelebb akkor jelentkezem, ha az felkerült a YouTube-ra.

Addig is sziasztok, és még egyszer: Boldog új évetmindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése