Az oldal logója

Az oldal logója

2015. november 12., csütörtök

Unleash your Beast 2 - A (duplán) leszavazott nevezés

Sziasztok!

Tudom, elkéstem vele, de egyszerűen csak összevesztem magammal,
hogy a két tegnap este feltöltött videóból melyiket rakjam ki előbb,
így aludtam rá egyet inkább... ^^

Lényeg a lényeg, a következő videó is kint van, pontosan itt. *frappáns szöveg*
Ez a versenyre majdnem benevezett másik mintának a gyengébb verziója,
 ennek ellenére elég pontosan mutatja a technikát,
 amivel a jobbik készült. (Utólag sajnálom, hogy azt nem vettem fel,
 visszanézném, hiszen akkor használtam ezt a technikát először.)

Ha minden kedvezően jön össze, és a szerencse is mellém áll, akkor decemberben a jobbik verziót a TeeTaku webboltjában láthatjátok majd viszont, pólón, ha nem, akkor a deviantART oldalamon, addig titok marad.
Legyetek türelemmel.
Még mindig csak hétvégén lesz időm megírni részletesen, hogy hogy is történt ez a versenynevezés dolog, és mi volt  részemről a kavarodás benne, úgyhogy... majd megejtem.
Még mindig várom facebookon a kérdéseket, de hát... egy maroknyi követő az egy maroknyi követő.

Jó szórakozást a videóhoz, hamarosan jön a következő! ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése