Az oldal logója

Az oldal logója

2015. december 19., szombat

TeeTaku Verseny utóhang - Legyünk őszinték!

Sziasztok!

Itt van a hetek óta ígérgetett bejegyzés: a Pólódizájn verseny sztorija, hosszan.
Tudom, hogy a verseny vége óta minden egyes hétvégére beígértem,
 de mostanában nagyon toltam magam előtt a dolgokat.
Főként azért, mert iskola,
karácsonyi előadások,
a városban töltött iskola utáni túlórák,
satöbbi....

DE! 
A tegnapi nappal elkezdődött a téli szünet, így illőnek látom bepótolni a lemaradásaimat.
 Mindenben.
Ez a bejegyzés csak a kezdet! ;)
(Aztán meglátjuk, mire jutok január harmadikáig...)

A fentieket félretéve.....
Pólódizájn verseny:

Igazából már akkor elkezdtem a november végén lezárt versenyre készülni, mikor meg sem volt hirdetve, és a nyári verseny még lefolyóban volt. Már akkor tudtam, hogy ha lesz új verseny, nevezni fogok, és a TeeTakuval is leveleztem, hátha van versenyen kívüli felvétel. Ezúton biztosítok mindenkit, aki így próbálkozna, hogy nincs. De aranyosak voltak, és közölték velem, hogy szívesen várják az alkotásomat a következő versenyre, mert lesz még az év folyamán. Azonnal elkezdtem rajzolni, villámsebességgel vetve az ötleteimet először vázlatokban papírra, majd digitális vászonra, aztán szinte mindet be is fejeztem. Azóta már a versenyre nevezettel együtt 15 pólómintám készült el, (és erősen gondolkodom azon, hogy ismét fel kéne vennem velük a kapcsolatot. Tudjátok, a versenyen nem nyertem, de a remény hal meg utoljára....)
A legtöbb minta egyszerű, az áttörést egy iskolaidőben készített péntek esti firkálás hozta meg: szembejött velem egy régi rajzom, és csak át akartam dolgozni pólómintának, mert egy év elteltével is a legjobban szívemhez nőtt alkotásom volt (és most is az).

Ő volna az:


Fogtam a Manga Studiót, beillesztettem, nagyjából lemásoltam a vonalakat, majd elkezdtem színezni.
Ez lett a végeredmény:



Annyira beleszerettem, hogy csináltam még egy ilyet Sakurával, és tervben van még egy Narutóval és Kakashival is, hogy senki ne maradjon ki a hetes csapatban a jóból. És kérleltem a sorsot, hogy ne legyen témája a következő versenynek, mert mindenképpen ezt akartam nevezni.

Végül aztán lett téma [Dark Humour/WTF?!], és rajzoltam egy új pályamunkát. Szépnek gondoltam, de nem annyira, mint ezt. Ha esetleg valaki még nem látta volna, ez volna az:


(Tudom, nem végeztem jó munkát az alá húzott fehér réteggel,
a túllógó részeket bánja az összhatás...)

Az utolsó héten mégis meg szerettem volna változtatni a nevezésemet a Sasukés rajzra, leveleztem is a TeeTakuval, elvileg minden megvolt. A szavazásba valahogy mégis a kitsunés rajz került be. Beszéltem velük facebookon, és azt javasolták, hogyha már így alakult, hagyjam a versenyben a rókát, mert a képi világa jobban illik a többi nevezés közé. Elfogadtam. A többit már tudjátok.

Ennyi volna a nagy történet, természetesen dióhéjban. Legközelebb majd jobban kampányolok, vagy valami, illetve ismét kihozom majd a tudásomból a legjobbat.
Addig is fejlődni kell még, nemde bár? :D

Kellemes szünetet, terveim szerint párszor még jelentkezem idén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése